Friday, December 2, 2011

ყველასთვის საყვარელი...**)) ჩემთვის არა...**))




(რამდენი კარგი სურათები მქონდა ყველა წამეშალა :@)) :დ
საახალწლოდ და მის მოახლოვებაზე ყველამ ნუ ჩემს ირგვლივ ვისაბ ბლოგი აქვს თითქმის ყველამ დაწერა ახალ წელზე ბლოგი რაოდენ გასაკვირიც არ უნდა იყოს არ მიყვარს ახალი წელი არანაირ სიხარულს და ბედნიერებას არ იწვევს ჩემთვის**))) ყველას გაგიკვირდებათ და გაგიჩნდებათ კითხვა რატომ იმიტომ რომ მომბეზრდა ყოველ წელს ერთი და იიგივე ..((
და ამიტომ ნუ კიდევ მაქვს მიზეზები რაც პირადულია..)) ხშირად მეწუწუნებიან გოგო ნუ გადამრიე ბავში არ მინახია ვისაც ეს დღესასწაული არ უყვარსო და ყველას ერთ და იმავე პასუხს ვცემ მე ყველა არ ვარ მე მე ვარ...**)) ჩემებური ვარ ...**)) არსებობს ერთი ვიღაც ან თუნდაც ვიღაცეები რისთვისაც და ვისთვისაც მიხარია ახალი წელი ...**)) ჩამოდის ყოველ წელს ჩემი დაქალი ეს თითქმის ყოველწლიურად ხდება ..**)) წელიწადში ორჯერ ჩამოდის ზაფხულის და ზამთრის არდადეგებზე (ხანდახანაც ყოფილა შემთხვევები როცა საჭიროების შემთხვევაში ჩამოსულა..)) ნუ თემას გადავუხვიე ))
ახალ წელს ყველა ცდილბს რომ რამით გამახაროს ნუ არ მიყვარს მოლოცვები და რაღაცეები.. საჩუქრები კი ბატონო :DDD საჩუქარსაც გააჩნია ..უაზრო საჩუქრებზე ნევრები მეშლება ..)) (მსგავსი პოსტი უაზრო საჩუქრებზე ერთ ერთ დამწყებ ბლოგერს ქონდა  )მაგრამ მაინც მაქვს შენახული**)) საპატიო ადგილზე..))
ეს წინასწარი შეხედულება იყო არ ვიცი დაველოდოთ ვნახოთ რა მოხდება ..**))) ახალ წელზე ისევ შემოგთავაზებთ პოსტს ოღონს უფრო ვრცელს და საინტერესოს ..**))

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. ხო მარუს არ მიყვარს **)) ერთფეოვანია და არ მომწონს .....

    ReplyDelete