Sunday, November 13, 2011

როგორი ვიყავი ადრე და როგორი ვარ ახლა...**))

მე ვარ ნიინი გაგუა ...**))მიყვარს გართობა ცეკვა სიმღერა ნუ ეს ყველა ჩემი ასაკის ბავშვს უყვარს და არც მე ვარ გამონაკლისი ასევე მეგობრებთან ერთად ისინი ჩემთვსი ყელაფერია თავისუფალ დროს მათთან ერთად ვატარებ..**))
დედა მიყვება რომ პატარა რომ ვიყავი ძალიან წყნარი და ჩუმი ვიყავი ნუ არამარტო დედა ბევრი დაქალი მეუბნება :DDD))
ვიყავი ძალიან დამთმობი ნუ მოკლედ წყნარი ვიყავი ძაან და ახლა დედაჩემი მეუბნება შენ ის ნიინი აღარ ხარო ნუ რაშ გამოიხატება ეს აღარ ვარ ისეთი წყნარი ძაან ხმაურიანი და გიჟი ...და იმდენს ვლაპარაკობ რომ რავიცი :DDD )))

                                     

           

ანუ ამას ვწერ ასე როგორი ვიყავი ადრე და როგორი ვარ ახლა ...
ჩემი და სულ მჩაგვარვდა აი მაგალითად :DD)) ყოველთვის რამეს თუ დააშავებდა ყველაფერი მე მბრალდებოდა მაგრამ ახლა ყველანაირად შევიცვალე და სულ სხვა ადამიანი ვარ
ხანდახან რომ ვიკვირდები ვფიქრობ იქნებ ხომ არ შევიცვალო და სიევ ისეთი ხომ არ გავხდე მეთქი
ნუ ვცადე მაგრამ არ გამომივიდა სკოლაში სუ ვლაპარაკობ :DDD
და ერთხელ სიე ჩუმად ვიყავი ბავშვები და მასწავლებლები მეკითხებოდნენ რამე ხომ არ გტკივაო აი ეს იმიტომიყვნენ გაოცებულები რომ უკვირთ ვერ წარმოუდგენიათ როგორია წყნარი ნინი .:DDD
ამიტომ აღარ ვფიქრობ შეცვლაზე ყველას ასეთი მოვწონვარ ნუ ისეთი უფრო მაგრამ ჩემზე არ არის დამოკიდებული ალბათ მეგობრებმა და დრომ შემცვალა...**))

                           

აჰა სულ ესაა :* პატარაობის სურათები უხარისხოა რის გამოც დიდ ბოდიშს გიხდით...**)) მიყვარხართ<3



No comments:

Post a Comment