Saturday, November 12, 2011

ის ფრაზები რომელიც ყველა დღე გვესმის კლასში..:DD**))

გაკვეთილზე რაღაცაზე იცინი...


-სემესტრის ბოლოს მე გავიცინებ! :)


                                 

-მას რვეული სახლში დამრჩა.


-თავი რატომ არ დაგრჩა?!




-მას შემდეგ გაკვეთილზე გამოვალ რა.


-შემდეგზე შემდეგში ვილაპარაკოთ.-წელს უკვე დიდები ხართ და რასაც წინა წელს აკეთებდით აღარ გეპატიებათ (ყოველ წელს)




თუ კარგად არ იცი გაკვეთილი და ნელ-ნელა ყვები.


-თუ არ იცი თქვი და დაჯექი!აბრძანდით ფეხზე! ფეხზე სულ ყველა!





-დაეგდეთ! (თუ გაბრაზებულია)


-მე არ ვიყო ქალი შენ თუ ნიშანი გაღირსო!



-მას მე შეიძლება საკონტროლო გავაცდინო.


-ორი ღამე არ დამეძინება ნერვიულობისგან (ირონიული სახით)როდესაც შენი ოროსანი კლასელი ყვება გაკვეთილს და მასწავლებელი ამბობს


-ვინც უკარნახებს იმას დავუწერ ორიანს!საკონტროლოს წერისას


-შევამჩნევ, რომ ვინმე ვინმესგან იწერს? ორივეს გავუფორმებ ერთიანს.


როდესაც საღეჭ რეზინს ღეჭავ


-მე როდესმე შემოვსულვარ ღლაჭუნით?




-თქვენ თქვენს ოჯახებს არ ცემთ პატივს

-20 წელია ამ სკოლაში ვასწავლი და მსგავსი კლასი არ მყოლია!(ნუ ზოგი 40_ს საც და მეტსაც ამბობს ხოლმე :DD )) )

-მშობლის გარეშე ჩემს გაკვეთილზე არ დამენახო.

ყველაათვის ნაცნობია დარწმუნებული ვარ..:DDD **))  

No comments:

Post a Comment