Friday, November 11, 2011

მე ბედნიერი ვარ როცა....**))

                            
ეს სიტყვა მე პირადად ბევრი ადამიანისგან გამიგია და იმედია კვლავ გავიგებ...მე პირადად ბედნიერი ვარ როცა...აი ეს ყველა მიზეზი რომ ჩამოვთვალო არ ვიცი ალბათ მთელი დღე დამჭირდება....**)) აი მაგალითად ახლა ბედნიერიუ ვარ იმიტომ რომ ამ ნიუსს ვდებ ამას ხომ თქვენთვის ვდებ ყოველლდღე ცდილობ რომ ახალ ახალი პოსტები დავდო იმიტომ რომ მე მაქვს ამის მიზეზი ვიცი რომ ამას ტყუილად ჩემთვის არ ვაკეთებ ამას ხალხი კითხულობს ვიგებ რჩევებს ზოგს ვითვალისწინებ ზოგს კი არა ნუ შეძლებისდაგვარად...**))

მე ბედნიერი ვარ როცა ჩემს მეგობრებთან ჩემს ე.წ..."სასტავთან"-ერთად ვარ ესენი ხომ ჩემი ყველაფერია იმიტომ რომ ისინი ყოველთვის გვერდში მიდგანან და მეც მაქსიმალურად ვცდილობ მათთვის "დავიხარჯო"<----მე ამაში ვგულისხმობ რომ მათვიის იგივე გავაკეთო რასაც ისინი ჩემსთვის აკეთებენ..**))
მე  ბედნიერი ვარ როცა..ვიძენ ახალ მეგობარს ...ეს დიდი გამოცდილება ახლალ მეგობართან ერთად ჩვენ ახალ რაღაცეებს ვსწავლობთ და ვითვისებთ..**))

მე ბედნიერი ვარ რომ ბავშვი ვარ დ აამ ცხოვრებით ვტკები და ცხოვრება მიხარია...**))
მე მწყინს რომ ჩემი ასაკის ბავშვები ხშიად ამბობებ რატომ ვარ ასეთი რატომ გავჩნდი ამ ქვეყანაზეო...ესეიგი თუ გაჩნდი შენც გაქვს საკუთარი სფერო ადგილი ამ ცხოვრებაშიი...**))
იცით როდის ვარ ბედნიერი? ...**))ყოველ წამს. რადგან ჩემთვის ბედნიერება სწორედ სიცოცხლეა, ის, რომ ვარსებობ, ვსუნთქავ, ვგრძნობ...**)) ბედნიერი ვარ, რომ შემიძლია ყველაფრის დანახვა, რაც ჩემს ირგვლივ არის, კარგისაც და ცუდისაც. ცუდის დანახვა და შეგრძნებაც ბედნიერებაა ჩემთვის, რადგან მხოლოდ კარგი და ლამაზი ცხოვრება მოსაწყენია მგონია...**))
ბედნიერება-სულიერი და ემოციური მდგომარეობა,რომელიც სასიამოვნო შეგრძნებას იწვევს ადამიანში. ბედნიერების გამომწვევი ზოგადი მიზეზებია ყოფიერების პირობებით, ცხოვრების სინაარსობით ,საკუთარი მიღწევებით შინაგანი კმაყოფილება...**)) 
მის საწინააღმდეგო მდგომარეობად ითვლება უბედობა, რომლის ნიშნებად ძველბერძნული ფილოსოფიის დროებიდან ითვლება მოუსვენრობა, რომელიც, თავის მხრივ აუცილებელი პირობაა რაიმე მოქმედებისთვის გადაწყვეტილების მისაღებად.__ეს მოკლე მეცნიერული ახსნაა...**))
იმედია მოგეწონათ და რამეში გამოგადგებათ..**))
მე ბედნიერი ვარ..! მლოცავ და მიდგები თავდებად
ღამესთან, რომელიც არავინ არ იცის სად გველის.
სიცოცხლის ბილიკი გრძელია და უცებ თავდება,
როგორც შეხვედრები კაცთან გარყვნილი ქალების.
მე მინდა ცა მოვხსნა, ვარსკვლავებს ხელით ვუვლიდე,
და ღრუბლებბის ნაოჭებს მადარო მთვლემარე დარდიდან,
ვიყავი ოდესღაც ლამაზი ნაქარგი მულინე
და ახლა ხის კოჭზე დართული მტვრიანი ძაფი ვარ .

მე ბედნიერი ვარ..! 



                    
                              

                                        მე ბედნიერი ვარ.... **))





ეს პოსტი დავდე ზუსტად 1:42
06.09.2011...**))  

No comments:

Post a Comment